Практична робота № 1
Розв’язування експериментальних
задач
Мета: закріпити
та перевірити на практиці вміння розпізнавати органічні речовини; добувати речовини
реакцією обміну; планувати і проводити досліди згідно заданим схемам.
Матеріали та обладнання: лимонна кислота, глюкоза, крохмаль, розчини оцтової
кислоти, гліцерилу, натрій гідроксиду, купрум (П) сульфату і натрій карбонату,
спиртовий розчин йоду, універсальні індикаторні папірці, дистильована вода,
штатив з пробірками, керамічна підставка, сухе пальне, пробіркотримач.
Техніка безпеки: робота з кислотами, лугами, нагрівальними приладами.
Хід роботи
Завдання 1. Розпізнавання
твердих речовин – лимонної кислоти, глюкози та крохмалю.
Завдання 2. Розпізнавання
розчинів оцтової кислоти та гліцерилу.
Завдання 3. Добування
натрій ацетату (в розчині).
Виконайте кожне завдання двома способами.
Продумайте
послідовність проведення експерименту і
складіть його план.
Ваші дії,
спостереження, рівняння реакцій в молекулярній та йонно-молекулярній формах,
висновки запишіть у звіті.
Практична робота № 2
Дослідження якісного складу
солей
Мета: закріпити
та перевірити на практиці вміння розпізнавати неорганічні речовини;визначати якісний склад
солей; планувати і проводити досліди згідно заданим схемам.
Матеріали та обладнання: розбавлена сульфатна кислота, розчини натрій гідроксиду, барій
хлориду, арґентум нітрату, універсальні індикаторні папірці, дистильована вода,
штатив з пробірками, скляна паличка, керамічна підставка, сухе пальне,
пробіркотримач.
Техніка безпеки: робота з кислотами, лугами, нагрівальними приладами.
Хід роботи
Виконайте завдання
варіанта, який укаже викладач.
Варіант І
Завдання 1. Визначити якісний склад ферум (Ш) хлориду.
Завдання 2. Розрізнити в пронумерованих пробірках розчини нітратів Барію та амонію.
Варіант 2
Завдання 1. Визначити якісний склад ферум (П) сульфату.
Завдання 2. Розрізнити в пронумерованих пробірках розчини мета силікату й ортофосфату
Натрію.
Продумайте послідовність проведення експерименту і складіть його план.
Ваші дії,
спостереження, рівняння реакцій в молекулярній та йонно-молекулярній формах,
висновки запишіть у звіті.
Практична робота № 3
Генетичні зв'язки між
неорганічними речовинами
Мета: закріпити
та перевірити на практиці вміння здійснювати перетворення неорганічних речовин;добувати речовини з
вихідних кількома способами; планувати і проводити досліди згідно заданим
схемам.
Матеріали та обладнання: розбавлена сульфатна кислота, розчини натрій гідроксиду,
натрій карбонату, натрій гідроген карбонату, алюміній хлориду, барій хлориду, амоніаку,
, дистильована вода, штатив з пробірками, керамічна підставка, сухе пальне,
пробіркотримач.
Техніка безпеки: робота з кислотами, лугами, нагрівальними приладами.
Хід роботи
Завдання 1. Доберіть реактиви і здійсніть хімічні перетворення сполук Карбону згідно зі
схемою
NaHCO3 → Na2CO3 → BaCO3 → CO2.
Завдання 2.Добудьте алюміній гідроксид із алюміній хлориду (кількома способами).
Продумайте послідовність проведення експерименту і складіть його план.
Ваші дії,
спостереження, рівняння реакцій в молекулярній та йонно-молекулярній формах,
висновки запишіть у звіті.
А можно спросить ответы по пр. #1?
ОтветитьУдалитьА відповіді є?
ОтветитьУдалить