воскресенье, 10 ноября 2019 г.

Практичні роботи


Практична робота № 1
Розв’язування експериментальних задач

Мета: закріпити та перевірити на практиці вміння розпізнавати    органічні речовини; добувати речовини реакцією обміну; планувати і проводити досліди згідно заданим схемам.

Матеріали та обладнання: лимонна кислота, глюкоза, крохмаль, розчини оцтової кислоти, гліцерилу, натрій гідроксиду, купрум (П) сульфату і натрій карбонату, спиртовий розчин йоду, універсальні індикаторні папірці, дистильована вода, штатив з пробірками, керамічна підставка, сухе пальне, пробіркотримач.

Техніка безпеки: робота з кислотами, лугами, нагрівальними приладами.

Хід роботи

Завдання 1. Розпізнавання твердих речовин – лимонної кислоти, глюкози та крохмалю.

Завдання 2. Розпізнавання розчинів оцтової кислоти та гліцерилу.

Завдання 3. Добування натрій ацетату (в розчині).

 Виконайте кожне завдання двома способами.
  Продумайте послідовність  проведення експерименту і складіть його план.
   Ваші дії, спостереження, рівняння реакцій в молекулярній та йонно-молекулярній формах, висновки запишіть у звіті.







Практична робота № 2
Дослідження якісного складу солей

Мета: закріпити та перевірити на практиці вміння розпізнавати    неорганічні речовини;визначати якісний склад солей; планувати і проводити досліди згідно заданим схемам.

Матеріали та обладнання: розбавлена сульфатна кислота, розчини натрій гідроксиду, барій хлориду, арґентум нітрату, універсальні індикаторні папірці, дистильована вода, штатив з пробірками, скляна паличка, керамічна підставка, сухе пальне, пробіркотримач.

Техніка безпеки: робота з кислотами, лугами, нагрівальними приладами.

Хід роботи

Виконайте завдання варіанта, який укаже викладач.

Варіант І

Завдання 1. Визначити якісний склад ферум (Ш) хлориду.

Завдання 2. Розрізнити в пронумерованих пробірках розчини нітратів Барію та амонію.


Варіант 2

Завдання 1. Визначити якісний склад ферум (П) сульфату.

Завдання 2. Розрізнити в пронумерованих пробірках розчини мета силікату й ортофосфату Натрію.
  
 Продумайте послідовність  проведення експерименту і складіть його план.
   Ваші дії, спостереження, рівняння реакцій в молекулярній та йонно-молекулярній формах, висновки запишіть у звіті.


Практична робота № 3
Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами

Мета: закріпити та перевірити на практиці вміння здійснювати перетворення    неорганічних речовин;добувати речовини з вихідних кількома способами; планувати і проводити досліди згідно заданим схемам.

Матеріали та обладнання: розбавлена сульфатна кислота, розчини натрій гідроксиду, натрій карбонату, натрій гідроген карбонату, алюміній хлориду, барій хлориду, амоніаку, , дистильована вода, штатив з пробірками, керамічна підставка, сухе пальне, пробіркотримач.

Техніка безпеки: робота з кислотами, лугами, нагрівальними приладами.

Хід роботи

Завдання 1. Доберіть реактиви і здійсніть хімічні перетворення сполук Карбону згідно зі схемою
NaHCO3Na2CO3  BaCO3 CO2.

Завдання 2.Добудьте алюміній гідроксид із алюміній хлориду (кількома способами).
   Продумайте послідовність  проведення експерименту і складіть його план.
   Ваші дії, спостереження, рівняння реакцій в молекулярній та йонно-молекулярній формах, висновки запишіть у звіті.


2 комментария: